خزعبلات یه قلب پوسیده

لطفا بینی تون رو بگیرید .... بوی گند خفتون نکنه

خزعبلات یه قلب پوسیده

لطفا بینی تون رو بگیرید .... بوی گند خفتون نکنه

با اجازه محیط زیست

 

 

دریا، دریا دکل میکاریم

 

 

ماهیها به جهنم!

 

 

کندوها پر از قیر شدهاند

 

 

زنبورهای کارگر به عسلویه رفتهاند

 

 

تا پشت بام ملکه را آسفالت کنند

 

 

 چه سعادتی!

 

 

داریوش به پارس مینازید

 

 

ما به پارس جنوبی!

 

 

از رو بیکاری

سلام تو کافی نت دانشگاه هستم

 سمت چپم یه آقا مهندسی نشسته سمت راست هم یه جغجغه

2 تا دیگه کلاس دارم جفتشون مزخرف

صبح از بس هول بودم ۱زودتر اومدم دانشگاه

اولین روز تو دانشگاه بود که یه صبح بهاری مشت داشت

خیلی حال کردم           خدا جونم مرسی 

 اصلا نمی دونم واسه چی اومدم اینجا 

احتمالا فقط میخواستم از غرغرای یکی فرار  کنم 

 به هر حال هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ذوق میکنیییییییییم قول الکی میدهییییییییییییییم

سلام 

از وقتی باهاش حرف زدم رو زمین بند نیستم 

اووووووووووووهههههه چه رویای شیرینی 

چه میکنه این صدا 

 

دیروز دیگه هر جوری بود  

نگرانش بودم نگران که میشم خل میشم 

همه عالم باید وایسه تا من بهش برسم 

اگر چه بازم موقع حرف زدن فقط از درد مینالیدم 

پرسید من جواب دادم        همه  چی خوب بود تا وقتی که گفت میام شمال  

                                                                                                مردم و هیچی نگفتم 

 

 

 

امروز رفیق اومد خونمون   بهش گفتم یکم تعجب کرد گفت چرا   من از  فراغ خاطرم گفتم 

 میدونم این روزا زیاد حرف میزنم  

خوب میشم قووووووول میدم 

 

 

زمانیکه خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شدند، پیر شدنت شروع می شود  

 

 

حوصله ندارم

امروز تا 12 ظهر خوابیدم

همه کارام مونده سرم درد میکنه امونمو بریده نمیدونم ار کجا پیداش شده

نزدیک 2 بود داشتم با گوشی بازی میکردم که زنگ زد

بازم درد لعنتی تو سینم پیچید

برداشتم ولی صداش نمیومد

قطع کردم

یه بار دیگه خودم زنگ زدم اشغال بود

و تا الان و1000 ساعته دیگه منتظرم که بازم زنگ بزنه

واسه این حال خرابم حتی صدای نفسش هم کافیه

مطمونم راه دیگه ای ندارم 

 تموم انرژی و نیازم به ادامه بودن اونه 

هیچ وقت تو زندگیم نسبت به دورو برم انقدر بی تفاوت نبودم