خزعبلات یه قلب پوسیده

لطفا بینی تون رو بگیرید .... بوی گند خفتون نکنه

خزعبلات یه قلب پوسیده

لطفا بینی تون رو بگیرید .... بوی گند خفتون نکنه

« دوستت دارم » را

من دلاویزترین شعر جهان یافته ام

این گل سرخ من است.

دامنی پر کن از این گل که دهی هدیه به خلق

که بری خانه دشمن

که فشانی بر دوست،

راز خوشیختی هرکس به پراکندن اوست!

در دل مردم عالم – به خدا -

نور خواهد پاشید

روح خواهد بخشید.

تو هم ای خوب من ! این نکته به تکرار بگو

این دلاویزترین شعر جهان را همه وقت

نه به یکبار و به ده بار، که صد بار بگو

« دوستم داری » را از من بسیار بپرس

دوستت دارم را با من بسیار بگو

فریدون مشیری 

 

یاد اون شب بخیر

چه عاشقونه این شعر رو برات خوندم

کاش یه باره دیگه اون شبا و روزا تکرار بشه

کاشششششششششششششششش 

 

عبورت چه زیبا بود 


وقتی از زندگی ام میگذشتی


من فقط مست دیدنت بودم


کاش میدانستم


تماشای این زیبایی


به چه قیمتی برایم تمام خواهد شد....