خزعبلات یه قلب پوسیده

لطفا بینی تون رو بگیرید .... بوی گند خفتون نکنه

خزعبلات یه قلب پوسیده

لطفا بینی تون رو بگیرید .... بوی گند خفتون نکنه

دلتنگ....

راستش را بخواهی دلم برایت تنگ شده،نه برای لحظه ها وفرصت های گذشته...

بلکه برای روزهایی که عشق را با تو می آموختم...

می نویسم از تمام روزهایی که ساکت ماندم...

از رنج و سختی هایی که به خاطر این سکوت بی هدف کشیدم

زمزمه میکنم حرفهایم را خاطراتت را به یاد می آورم...

لبخندهایت را.. نگاهت را...

آرام...آرام...

من باتو عشق می آموختم...وتو فقط بودی،نه چیز دیگر...

چه قدر زیباست دیدن لبخندهایت بعد از این همه مدت،چه قدر لذت بخش است حس کردن بویی که از گذشته به مشامم می خورد...

خیلی چیزها را نمیتوان فراموش کرد...

ای که دیدگانم از دوری تو الفبای بیزاری آموخته... 

نمی خواهم باور کنم وهیچگاه باور نمیکنم اولین دیدار آخرین دیدار بود...

چرا از کوچه ی دل تنگی هایم عبور نمیکنی؟وبرای چشمان مانده به راهم دست تکان نمی دهی؟


من نمی خواهم بگویم دوستت دارم 

من می خواهم بدانی دوستت دارم 

 

دیگر از گفتن و فکر کردن به کلمات رنجورمم..............خیلی ... 

ای جواب تمام نامه های بی جواب من دوستت دارم 

 

باید باکره باشى، باید پاک باشى!
براى آسایش خاطر مردانى که پیش از تو پرده ها دریده اند !
چرایش را نمیدانى فقط میدانى قانون است، سنت است ، دین است
قانون و سنت را میدانى مردان ساخته اند
اما در خلوت مى اندیشى به مرد بودن خدا
و گاهى فکر میکنى شاید خدا را نیز مردان ساخته اند!!!


 
 
وقتی که بارون میاد به یاد توام
وقتی که با کسی حرف میزنم به یاد توام 
وقتی که پیاده در خیابان قدم میزنم به یاد توام 
وقتی که دلم می گیره به یاد توام
وقتی که موبایلم زنگ می زنه به یاد توام
وقتی که خسته ام به یاد توام
وقتی که دیرم شده به یاد توام
وقتی که احساس گرسنگی میکنم به یاد توام
وقتی که دنبال چیزی میگردم به یاد توام
وقتی که موهام رو شونه می کنم به یاد توام
وقتی که بی خوابی میاد سراغم به یاد توام
وقتی که لباسامو عوض میکنم به یاد توام
وقتی که احساس آرامش میکنم به یاد توام
وقتی که خواب می بینم به یاد توام
وقتی که تنم رو می کشم که خستگی م در بره به یاد توام
وقتی که ناخنم را لاک میزنم به یاد توام
وقتی که دراز میکشم به یاد توام
وقتی که توی تاکسی نشستم و دیرم شده به یاد توام
وقتی که یک فنجون چای میخورم به یاد توام
وقتی که صدای زنگ اس ام اس میاد به یاد توام 
وقتی بغض میکنم به یاد توام 
وقتی عصبانی میشم به یاد توام 
وقتی درد دارم به یاد تو ام
وقتی که روبروی آینه می ایستم به یاد توام
وقتی که لباسام رو مرتب میکنم به یاد توام
وقتی که ایمیلم رو باز می کنم به یاد توام
وقتی که سراغ وبلاگمون میرم به یاد توام
وقتی که موسیقی مورد علاقه مون رو گوش می کنم به یاد توام
وقتی که خوراکی می خورم به یاد توام
وقتی که آب میخورم به یاد توام
وقتی که سکوت می کنم به یاد توام
وقتی که دست‌هایم می‌لرزد و استرس دارم به یاد توام 
وقتی که لجبازی میکنم به یاد توام
وقتی که عصبانی میشم و دلم می‌خواهد سر همه داد بزنم به یاد توام
وقتی که میخوام شیطنت کنم به یاد توام
وقتی که میخندم به یاد توام
وقتی که تو مهمونی‌ها حوصله ام سر میره به یاد توام
وقتی که هیچ چیز نمی گم به یاد توام 
وقتی که به یاد من نیستی به یاد توام

به یاد توام ...

 

آیا تو هم به یاد منی 

همان قدر که من به یاد توام؟!؟؟  

عشق................نفرت

داره از ش بدم میاد  

یا میخواد بخوابه یا تلوزیون ببینه 

بعد دعوام میکنه که تو چرا تو چتی؟ 

ازش دلگیرم 

اتفاقای جدید هر چند زشت و مسخره اند بهم آرامش دادن 

دلم میخواد بفهمه وقتی بهش نیاز دارم وبهم توجه نمیکنی  

تا چه اندازه میتونم پست بشم