خزعبلات یه قلب پوسیده

لطفا بینی تون رو بگیرید .... بوی گند خفتون نکنه

خزعبلات یه قلب پوسیده

لطفا بینی تون رو بگیرید .... بوی گند خفتون نکنه

.......کجایی؟

 

دارم دق میکنم  

میدونم دیگه بهم فکر نمیکنی 

دیشب بعد اینکه بهت بای دادم تا 2 صبح منتظر بودم که 

 

 شاید دلت منو بخوادو بهم زنگ بزنی 

 

دیگه طاقت که نیاوردم بهت اس دادم .......کجایی؟  

تا الان موندم که جواب بدی.... 

باز آن بودی 

تو تموم این 5 سال 1 بار نشد تو پی ام بدی 

همیشه تند تند من سلام میدم 

این روزا همش میمونم نگاه میکنم آرزو میکنم  یعنی میشه الان پی ام بدی و بگی ....سلام 

بخدا خسته نمیشم 

ولی دلم برات تنگ میشه 

همون جوری تند تند  

گاهی فکر میکنم که اگه الان تند تند باهات حرف بزنم یا بگم میخوام ببینمت خیلی بد نیست  نهایتش به روم بیاری 

 منم  با بغض بگم خوب دیگه همین روزای آخره بعدکه... بعد که.....ازدواج کنی نمیشه بهت اس  بدم زنگ بزنم یا ازت بخوام وب بدی.  

به عکست خیره میشم همون عکسی که کنار جنگل 

 

 گرفتی همونی که دسک تاپ کامم گذاشتم به عکست  

 

خیره میشم و شوری اشکامو مزه مره میکنم. 

  

                                  ....................................تو بری من چی کار کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد