خزعبلات یه قلب پوسیده

لطفا بینی تون رو بگیرید .... بوی گند خفتون نکنه

خزعبلات یه قلب پوسیده

لطفا بینی تون رو بگیرید .... بوی گند خفتون نکنه

با تک تک ذرات وجودم این جملات رو تقدیم وجودت میکنم

تو را بجای همه کسانی که نشناخته‌ام، دوست می‌دارم 


تو را بجای همه روزگارانی که نمی‌زیسته‌ام، دوست می‌دارم
 

تو را به جای همه کسانی که دوست نداشته‌ام، دوست می‌دارم
 

تو را بخاطر دوست داشتن، دوست می‌دارم

برای اشکی که خشک شد و هیچوقت نریخت
 

لبخندی که محو شد و هیچگاه نشکفت، دوست می‌دارم
 

تو را بخاطر خاطره‌ها دوست می‌دارم
 

برای پشت کردن به آرزوهای محال 


به خاطر نابودی توهم و خیال دوست می‌دارم

تو را برای دوست داشتن، دوست می‌دارم

تو را بخاطر بوی لاله‌های وحشی 


به خاطر گونه زرین آفتابگردان
 

برای بنفشی بنفشه‌ها دوست می‌دارم
 

تو را بخاطر دوست داشتن، دوست می‌دارم
 

تو را بجای همه کسانی که ندیده‌ام، دوست می‌دارم

تو را برای لبخند تلخ لحظه‌ها
 

و پرواز شیرین خاطره‌ها دوست می‌دارم
 

تو را به اندازه همه کسانی که نخواهم دید، دوست می‌دارم
 

اندازه قطرات باران، اندازه ستاره‌های آسمان، دوست می‌دارم
 

تو را به اندازه خودت، اندازه آن قلب پاکت، دوست می‌دارم
 

تو را برای دوست داشتن، دوست می‌دارم

تو را بجای همه کسانی که نمی‌شناخته‌ام، دوست می‌دارم
 

تو را بجای همه روزگارانی که نمی‌زیسته ام، دوست می‌دارم
 

برای خاطر عطر نان گرم 


و برفی که آب می‌شود و برای نخستین گناه
 

تو را بخاطر دوست داشتن، دوست می‌دارم
 

تو را بجای تمام کسانی که دوست نمی‌دارم، دوست می‌دارم

                                                                      پل الوار

التماس

salam

mishe ye kocholo faghat baham harf bezani

yani ignoram kardi?

gharar naboud injori beri agha

man ke nagoftam bemon

khob chi mishod injori nari?

akhe man chi kar konam .........

midoni daram divone misham?

be jone ........man ke gheyre khoshbakhtiye tor nemikhastam

ta abad ham haminjoryeee

che farghi mikone koja bashyo ba ki bashiii

faghat bedonam ke saro samon gereftiii  ke khoshhali  ke dige tanha nistii

chizi az khoda nakhastam o nemikham

jone ...ye bar digee vase akharin bar baham harf bezan

har bar 1 fekri myad to zehnam

 fekr mikardam age ye modat dige mozahemet nasham rahat tari

bade 50 rouz engar be kol faramosham kardiiii      

........... injorii nemitounam

bekhodaa nemitounam

khodet bego chi kar konam

bekhoda hichi nemigam

faghat to begooo  basheeee

midonam behem migii zaeeifam  migi divoneam

man gheyre in divonegi chi kar konam .............?

toye in chand sal har bar ke rafti bade ye modat bargashti

....... mitarsam digee in bar ba baghye dafeha fargh koneeee

 toro khodaaa  age fargh mikonee khodet behem begoo

 man montazeret hastam .......

ta vaghti ke khodet behem begi

 be jone .......... man montazeram

            خوبم 
                     
درست مثل مزرعه‌ای که
                      
محصولش را ملخ‌ها
                                                      
خورده‌اند
                                                                      
دیگر نگران داس‌ها نیستم ....